Khamis, 19 Jun 2014

Keadaan Nik Aziz bertambah baik

Sakitpun boleh baca lagi akhbar Harakah,” ujar Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sambil tersenyum sebaik sahaja melihat kami menghampiri katilnya petang ini. Ketika diminta mengulas berhubung kesihatannya, Mursyidul Am PAS itu berkata, beliau berasa sihat namun mudah letih. “Perkara ini berlaku mungkin saya tersalah makan, atau mungkin sebab saya menggunakan nada suara agak tinggi terutama sewaktu kuliah. “Tetapi bila berada di sini beberapa hari, alhamdulillah kesihatan saya semakin baik hari ke hari, mungkin juga sebab saya banyak berehat di sini,” ujarnya. Tuan Guru Nik Abdul Aziz dimasukkan ke Hospital Universiti Sains Malaysia, HUSM, pada Jumaat lalu selepas mengadu kesihatannya terganggu. Beliau dijangka dibenrkan keluar wad dalam masa terdekat. Dalam pertemuan dengan Harakahdaily hari ini, beliau bagaimanapun memohon umat Islam seluruhnya mendoakan kesihatannya. “Semoga hayat yang masih berbaki dapat saya gunakan untuk Islam,” katanya.Petikan Harakahdaily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan