Selasa, 26 Jun 2012

catatan dari keluang

bila rakan2 dari teh tarik bersama yb TTYB bercadang untuk berprogram ke keluang johor, teman terus terpanggil untuk sama2 menyertai rombongan cik kiah ke bandar yang ada sejarah dalam hidup teman.

keluang adalah daerah luar yang pertama bagi teman meninggalkan kampong halaman di jitra kedah untuk berhijrah bagi menuntut ilmu.

keluang juga antara bahagian umno yang tidak pernah ketinggalan bagi teman berkunjung menjelang musim pemilihan agung parti dan di situ kami berkumpul bersama rakan2 dan sahabat dari UMNO bahagian keluang. sembrong, air hitam dan tenggara.

bagaimanapun yang memberi kekuatan dan dorongan besar untuk bersama2 menaiki keretapi ke sana memandang majlis tersebut adalah bagi bersama2 pemimpin masyarkat keluang

teman rasa terpanggil untuk bersama2 masyarakat tempatan khususnya kalangan pemimpin dan ahli umno bagi memberikan sedikit sumbangan idea dan fikiran menjelang PRU 13.

bila bersama mereka secara tidak sedar dan tidak mengharap apa2 ganjaran, kami dapt bertukar fikiran dan menyelami permasalah yang terbuku dalam hati dan fikiran kalangan pemimpin bawahan

walaupun mereka tidak mengharapkan


apa2 tetapi hati terbuku mula dipecahkan dengan jalan keluar melalui program yang dianjurkan

keiklasan mengemukakan pandangan dan soal jawab dan ceria melayan kerenah kami membuktikan memcari persamaan pendapat lebih utama dari persoalkan pencanggahan fahaman.

datuk ehsan harun rashid yang sentiasa sebok dengan tugas di putrajaya dan exco wanita umno malaysia yang juga ketua wanita umno johor, datuk sharifah azizah syed zain yang turut bersama2 menambahkan semangat kepada kami semua. terima kasih datuk berdua.

terima kasih keluang, terima kasih ttyb...



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:keluang johor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan